200 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Η τέφρα της Μαρίας Κάλλας διασκορπίζεται στο Αιγαίο

Η απόλυτη ντίβα της όπερας άνοιξε το 1951 τη σεζόν στη Σκάλα του Μιλάνου με τους Σικελικούς Εσπερινούς κερδίζοντας τη διεθνή αναγνώριση. Από εκείνη την παράσταση και μετά η μία αποθέωση διαδεχόταν την άλλη. Όλες οι μεγάλες μουσικές σκηνές περίμεναν να την υποδεχτούν, από τη Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης μέχρι και το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στην Αθήνα. Δύο λευκά περιστέρια που απελευθερώθηκαν στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου όταν τραγουδούσε τη Νόρμα του Μπελλίνι έκαναν το κοινό να παραληρεί. Ακολουθούν το Κόβεντ Γκάρντεν, η Όπερα του Παρισιού – ολόκληρος ο κόσμος υποκλίνεται στην Ελληνίδα ντίβα. Το 1957 γνωρίζει τον Αριστοτέλη Ωνάση και οι δυο τους συνάπτουν μια παθιασμένη σχέση.

 

Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για να αναγνωρίσουμε
τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και προτιμήσεις σας,
καθώς και για να μετρήσουμε και να αναλύσουμε την κίνηση στον ιστότοπό μας.

Για να δείτε περισσότερα δείτε την πολιτκή προστασίας προσωπικών δεδομένων.